2010. március 21., vasárnap

Sárkány, virág, ásókapa

Ma kiélveztük a tavaszt, meg a kert előnyeit. Utóbbit csak apuci meg a gyerekek, mert míg ők kint kertészkedtek - illetve homokoztak -, addig én nekiestem a nagytakarításnak. Mivel folyamatosan "nyalom" a lakást, sok dolgom hálaégnek nincs, az óriási ablakok megpucolásán kívül... A konyhaablakig jutottam csak, mert délután már annyira fújt a szél, hogy a nagy üvegajtókat és a többi ablakot elnapoltam. Jól esett a takarítás, komolyan, elmolyoltam itt bent. Ebéd utáni szieszta alatt pedig feldíszítettük a gyerekekkel a barkákat, amiket délelőtt a kertek alatti kanálispartról szedtem.

Míg én haláltmegvető bátorsággal, metszőollóval a kezemben a nyálkás parton egyensúlyoztam, a többiek sárkányt eregettek. A képeken ez nem nagyon látszik... De tényleg repült az a sárkány, apjuk röptette; tanú rá a dombon traktorozó srác, aki szerintem hülyére röhögte magát a látványtól, nemkülönben az arra járó birkák és a juhász.

Nos:

(A jobb felső 2 képen virágültetés folyik a teraszon.)

Alant pedig érdemes megfigyelni a jó munkás embereket; apja és fia ráadásul egyszerre dolgozott.

1 megjegyzés:

  1. http://lancelotbeka.ingyenblog.hu/ na,azért megsasoltam volna a röhögő birkászt és nyáját:)))Éljenek a jó munkásembörök:))))))

    VálaszTörlés