2010. március 26., péntek

Díj és teszt

Ezt kaptam ni, bár igazságtartalmát megkérdőjelezem, de azért köszönöm szépen.

A díjjal járó kötelezettségeim:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül

2. A logót kirakom a blogomba

3. A szabályzatot kirakom a blogomba

4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.

(Namost,akiknek adnám, vagy már kapott, vagy nem fogadja szívesen az ilyesmit. Úgyhogy nem passzolgatnám most, megszegve a szabályokat... Illetve: egy valakinek adnám mégis: Lancelotbékának, akihez szerintem még nem ért el ez az újabb őrület. Bár ritkán jutok a blogjához el (pedig mindig megígérem magamnak, hogy benézek ), azért tájékozott vagyok vele kapcsolatban, ugyanis emberem rendszeresen felolvasást tart belőle, és együtt röhögünk a poénosabb részeken. )

5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.

TESZT

Név: Na, vajon mi lehet?

Becenév: Szöszi (csakéskizárólag emberemtől viselem el )

Lakhely: dél-dunántúli falucska egyik szélső utcácskájában

Magasság (mélység ): 158. Mér fontos ez?

Névnap: november 24.

Foglalkozás: most melyiket írjam?

Testvérek: édesegyöcsém

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: Árminfiam halandzsája... Csak én értem.

Gyűjtemény: könyvek

Iskola: általános iskola, középiskola, főiskola (Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola - szociális munkás ), egyetem (ELTE-szociológia)

Kedvencek: gyerekek, gyerekek, gyerekek... apjuk... nagyszülők... internet, könyvek, séta, bicikli, tavasz, Dr. House, Józsibarát (nemröhögni ), Jóbanrosszban , csipsz, csoki, kávé, retro, kórus, népzene, néptánc, munkám, Budapest, Sopron, Pécs..... stb.

Zsebpénz: minek az?

Álom: kistesó (nem nekem, a gyerekeimnek )

Szerencseszám: 5

Szeretnék találkozni: már találkoztam

Háziállatok: szomszéd macskái

Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:

március 24., DUZDUZKA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése